Saturday, January 1, 2011

WOW HEBATNYA LITCHIN............

      Aku terpaku seketika bila melihat adikku c rose yang begitu anggun di hadapanku,...... denagn penampilannya yang baru, aku sangat2 tidak menyangka dia boleh KURUS ?!!!!!!  Macam tak percaya. Tapi itulah hakikatnya. Masih ku ingat lagi saat itu dua hari sebelum Hari Raya tahun 2010 aku pulang ke kampung .......... Eh ya ke ni!!!!! Dik alamak kiutnyer........ pinggang dah ramping. penampilan dah semakin ranggi..... ya lah sebab dah kurus. WOW!!!!

       Hebat juga penangan De Bella Litchin ni. Dah macam2 produk untuk kurus dia ambil tapi tak da yang berkesan. Produk yang mahal, ada juga yang murah tapi tak makan pun......... Memang hebat.......  Begitu juga adik angkatku yang lagi sorang ni (best Friend c rose) si Elena yang sangat tembam dan obes....... pun dah langsing sekarang. WOW!!!!!!  

        Ketika ini mungkin kedua2 insan kesayanganku ini telahpun menikmati kehidupan setelah memperoleh KELANGSINGAN yang mereka nanti2kan selama ini. Ya lah OBESITI sesungguhnya sangat2 merbahaya sebab mampu mengundang pelbagai masalah kesihatan dari yang ringan hinggalah kepada peringkat KRONIK.  Maka sedarlah pada sesiapa yang mengalami masalah OBESITI dan KEGEMUKAN , cepat2lah bertindak supaya anda mampu menikmati kehidupan dengan lebih bermakna lagi.........

Mari zoom gambar mereka :)

 Dari ini...




ke ini...



 **********************

 dari ini..


ke ini...



CORETAN,
MAMA SALWA

LUV U C ROSE N ELEENA

No comments:

Post a Comment