Tuesday, January 4, 2011

SI COMEL ASYURA....

 
      Pada tanggal 27hb Disember lahir anakku, ....... kunamakan dia SITI NUR ASYURA . Ingin ku kongsikan pengalamanku mengenai kelahiran puteriku ini kerana keunikan sejarahnya yang tersendiri......    Sepanjang tempoh kehamilanku aku memang tiada mengambil sebarang suplemen hanya mengambil SUSU ANMUM  dan vitamin2 yang disyorkan klinik kerajaan tempatku membuat check up rutin.
Namun yang pasti aku telah meminum air RO . ...... Pastinya babyku ini sangat2 bertuah kerana dari seawal usianya dalam rahimku ini dia telah dibekalkan dengan air tulin.......  Inilah kebaikan ELKEN yang ingin ku kongsikan bersama di sini....

       Sebaik saja anakku ini lahir, aku mula mengambil ELKEN SPIRULINA dan IG6........Memang luarbiasa kerana aku merasakan kekuatan dan SIHAT yang luarbiasa berbanding pengalamanku melahirkan sebelum ini..... Tiga hari selepas aku melahirkan aku mula mengambil LD VENUS sebagai rawatan untuk pemulihan rahimku...... Sebelum ini aku biasa mengambil jamu2 tempatan dan jamu dari neg seberang....... tapi produk ini memang luarbiasa kerana dalam beberapa hari saja rahimku dah kecut dan yang pasti aku sangat CERGAS. Berbeza sangat2 dengan kelahiran sebelum ini walaupun usia aku melahirkan anak bongsuku ini dah melewati 40an....... memang hebat.......

         Dan yang peliknya anakku yang sorang ni memang tak layan ubat2an hospital maupun klinik ketika dia demam maupun apa saja masalah kesihatannya........   Tapi bagilah dia apa saja suplemen ELKEN........  suka sangat.....  So akhirnya aku tida pernah membawanya ke klinik sekiranya dia 'tak sihat'  sebab akhirnya ubatnya akan dibuang ke tong sampah......

        Sekarang usianya telah menjangkau tiga tahun tapi keletahnya seakan lebih dewasa dari usianya..... Itulah kehebatan ELKEN yang mungkin ramai tidak menyedarinya. BELUM CUBA BELUM TAHU......... Hakikatnya keluargaku kini sangat2 bahagia dengan nikmat kesihatan dan kekeluargaan apalagi sejak kelahiran anakku SI COMEL ASYURA INI.............



Video istimewa dari syurah... untuk cik el..hehehe... comel :)
(maaf yer video nye senget..jangan sampai u all teleng kepala sudah..ehehe)



CORETAN
MAMA SALWA

LUV U SYURA......MUAH  MUAH.....
      
     

No comments:

Post a Comment