Thursday, December 30, 2010

Saat ku mengenali Elken

  Masih kuingat lagi pada hujung tahun 2007, aku didatangi sahabat lama suamiku.  Aku rasa begitu bertuah kerana rupa2nya kedatangannya ternyata membawa seribu rahmat dan perubahan yang sesungguhnya tidak kusangka sama sekali dalam kehidupan kami sekeluarga.  Sebelum ini memang diriku dalam kemurungan yang ketara akibat penyakit2 yang kualami walaupun mungkin pada orang lain ianya tidaklahseparah mana tapi bagiku begitu terseksa kerama berpunca dari masalah kesihatanku ini ajku tidak bebas menikmati apa saja makanan yang kugemari. Aku terpaksa berpantang setiap masa....... kalau tidak derita la jawabnya...

     Anak2ku pun sering megalami masalah kesihatan yang  ketara walaupun bukan kronik tapi sangat2 meresahkan. Mereka sangat2 mudah demam, disertai batuk dan selsema. Akupun tidak menyangka rupa2nya apa saja masalah kesihatan kami ini rupa2nya berpunca dari sistem air minuman kami yang sangat2 kotor dan tercemar. Selama inipun kami tidak sedar akan kepentingan air dalam kehidupan
kami sehinggalah kami
Dipertemukan dengan ELKEN     

      Aku BERSYUKUR .........keraana aku diperkenalkan dengan alat PENULEN air dari syarikat ELKEN........ Sebelum itu aku menyangka bahawa semua alat penapis air di luar sana sama sahaja,.... tapi ternyata alat penulen air dari ELKEN  ini sangat2 berbeza sama sekali kerana KEMAMPUANNYA menghasilkan air yang sangat2 TULEN dan BERSIH..... Alhamdulillah

Coretan,
Mama Saluwa

No comments:

Post a Comment